:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

Market & Business Development Consultant

:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

Market & Business Development Consultant

:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

اگر بتوانید افرادی را استخدام کنید که شور و شوق‌شان با کارشان تقسیم شده باشد، کلا نیازی به نظارت نخواهید داشت.
آنها بهتر از هرکسی خود را مدیریت خواهند کرد...
- Stephen Covey -

برخلاف تصور رایج مبنی بر اینکه شبکه‌های اجتماعی محیطی مناسب تولید و انتشار محتواست، مبحث مهمی به نام سوشال لیسنینگ یا گوش دادن به بازخورد‌های مشتریان و مخاطبان است که از طریق این پلتفرم‌ها به سادگی هرچه تمام‌تر امکان پذیر شده.

یعنی به کمک شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم بفهمیم که پیرامون محصولات یا برند ما چه صحبت‌هایی می‌شود و با اقدام به موقع به وفاداری برند و ارزش برند بیافزاییم. 

روش 5W در Social Listening: 

۱) چه کسانی راجع به برند شما حرف می‌زنند (Who)
۲) چه چیزی راجع به برند شما می‌گویند (What)
۳) چگونه راجع به برند شما حرف می‌زنند (hoW)
 ۴) چه زمانی این مکالمات را انجام می‌دهند (When)
۵) کجا این مکالمات صورت می‌گیرد (Where)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.