:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

Market & Business Development Consultant

:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

Market & Business Development Consultant

:.:. صالح خواجه دلویی .:.:

اگر بتوانید افرادی را استخدام کنید که شور و شوق‌شان با کارشان تقسیم شده باشد، کلا نیازی به نظارت نخواهید داشت.
آنها بهتر از هرکسی خود را مدیریت خواهند کرد...
- Stephen Covey -

💡قبل از اینکه زمان و منابع خود را برای طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ بکنید، مهم است که از اصول و مولفه های دیجیتال مارکتینگ بر اساس پلتفرم های مختلف آگاه شوید.

یک استراتژی موثر دیجیتال مارکتینگ شامل موارد زیر است: 

* طراحی وبسایت
* بهینه سازی موتور های جستجو (SEO)
* مدیریت و کنترل موتور های جستجو (SEM)
* تبلیغات در شبکه های اجتماعی (SMA)
* مدیریت شبکه های اجتماعی  (SMM)
* تبلیغات کلیکی (PPC)
* ایمیل مارکتینگ
* بازاریابی محتوایی

 
✅ طراحی وبسایت :‌
وبسایت در حقیقت ویترین کارو کسب شماست. به همین دلیل است که بر نحوه طراحی وبسایت بسیار تاکید می شود. وبسایت معرف شما و شخصیت برندتان است.

✅ بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) :
بهینه سازی موتور های جستجو یعنی فرآیند بهبود قابلیت مشاهده شدن وبسایت در موتور های جستجو.  بدین صورت که جستجویی صورت گرفت در بالاترین نتیجه جستجو ( یعنی در دسترس ترین ) حضور داشته باشید.
براساس گزارشی از Hubspot،  هشتادو یک درصد از کاربران قبل از اینکه خریدی را انجام دهند بصورت آنلان درباره آن خرید جستجو میکنند.

✅ تبلیغات در شبکه های اجتماعی (SMA) :‌
یعنی استفاده از شبکه های اجتماعی برای ترویج و فروش خدمات و سرویس ها 
یکی از مزایای استفاده از این روش این است که شما با انتخاب کانال مورد نظر مانند : فیس بوک، توییتر، اینتساگرام و ...  میتوانید مخاطبین هدف خود را هم انتخاب کنید.

✅ تبلیغات کلیکی (PPC) : 
به نوعی از تبلیغات گفته می شود که در در میان جستجوی کاربران به آنها نشان داده میشود و در قبال مقدار کلیک کاربران هزینه پرداخت می شود.

✅ بازاریابی محتوایی : 
این نوع بازاریابی بر روی تولید و اشتراک گذاری محتوایی با ارزش و جذاب به دسته ای خاص از مشتریان، به منظور بالابردن سطح آگاهی آنها، جلب اعتماد و تشویق آنها به عملی خاص صورت میگیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.